Wednesday, 11 June 2014

COSMIC SHOES


niewątpliwie najmocniejszym akcentem w tym stroju są buty - nieco kosmiczne, niby sportowe z ukryta wewnątrz platformą. wzbudzają skrajne emocje, jednym się podobają inni twierdzą, że są paskudne. ja mam do nich wielką słabość i chętnie zakładam do spodni, szortów, sukienek i spódnic. z racji na neutralny mimo wszystko kolor są doskonałym uzupełnieniem stroju i pasują prawie do wszystkiego, przynajmniej tak mi się wydaje :-).
photo by: maaritkaa
PERSUNMALL: sneakers/ buty| SIMPLE: sweatshirt/ bluza| ZARA: skirt/spódnica| MOLLIE: bracelet/ bransoletka| ZARA: cluch/ torebka| HM: sunnies/ okulary
POLECAM:
CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN: w Krakowie, ul. Karmelicka 28/8, tel: 733 401 501.
SIELANKA BEAUTY SYSTEM: w Krakowie, ul. Narzymskiego 28,
tel. 606 311 344



29 comments:

  1. nieco słodko , nieco kosmicznie , z całą pewnością fajnie , letnio i świeżo <3 ! ja zakochałam się w bluzie !

    buziole <3

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna fryzura :) Podoba mi się :) zamieniłabym buty na jakieś lżejsze :)

    ReplyDelete
  3. cudnie wyglądasz :)) piękna torebeczka :**

    pozdrawiam live-style20

    ReplyDelete
  4. wszystko osobno fajnie , razem bym nie ubrala')_

    ReplyDelete
  5. Cudownie Kasiu! Nosisz jasne kolory jak nikt inny! Mnie się te odstrzelone, międzygalaktyczne buciska jak najbardziej podobają :-))) dodały do dziewczęcego zestawu nutkę szaleństwa. Ściskam mocno, mocno! :***

    ReplyDelete
  6. Ciekawie bardzo! Genialna bluza :)

    ReplyDelete
  7. Boże jaki piękny zestaw ! ❤

    ReplyDelete
  8. Fajnie jakby spodnica byla maxi ;-) Bluza cudowna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może wykorzystam ten pomysł w przyszłości :-)

      Delete
  9. Bluza bije wszystko. I Ty w niej wyglądasz rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  10. o tak buty wymiatają!!! <3

    ReplyDelete
  11. pierwszy raz u Cb jestem na nie:(

    pozdr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj!
      Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;-)
      Dzięki za te wszystkie pozostałe razy :-)

      Delete
  12. genialne! bardzo podoba mi się to połączenie <3

    ReplyDelete
  13. Kasieńko, wyglądasz rewelacyjnie <3 Zakochałam się w spódnicy. Buty też całkiem fajne, choć nie w moim stylu <33
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo nieoczywiste połączenie... Jak dla mnie bomba! Będę wracać :)

    ReplyDelete
  15. idealnie kochana - bosko - strasznie mi sie podoba <3

    ReplyDelete
  16. akurat buty nie ale reszta jak najbardziej na tak :) ♥
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  17. A dla mnie wszystko na TAK!;)

    ReplyDelete
  18. Jestem zachwycona!! Cudowne połączenie!! Super kobieco

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    ReplyDelete
  19. Bardzo ciekawy zestaw :):)
    super !

    ReplyDelete
  20. <333 swietna bluza !
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  21. <3333 swietny post !
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete