Friday, 16 May 2014

SWEET - SWEATSHIRT


niejednokrotnie zdarzało mi się zakupić coś z działu dziecięcego w popularnych sieciówkach. podobnie jest w przypadku tej bluzy organiczna bawełna malowana w pastelowe kwiaty sprawiły, że nie mogłam przejść obojętnie. strój mało skomplikowany podarte jeansy, bluza i mega wygodne szpilki by STEVE MADDEN (to najwygodniejsze buty jakie miałam do tej pory i polecam je nawet do biegania po mieście). 
photo by: maaritkaa

ZARA: jeans| ZARA KIDS: sweatshirt| MANGO: bag| HM: beanie| ZEROUV: sunnies| MARC JACOBS: watch| MOLLIE: necklace| STEVE MADDEN: heels -  here/ tutaj|
 
POLECAM:
CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN: w Krakowie, ul. Karmelicka 28/8, tel: 733 401 501.
SIELANKA BEAUTY SYSTEM: w Krakowie, ul. Narzymskiego 28,
tel. 606 311 344

30 comments:

  1. Kasiu aż mi słów zachwytu brak tak mi się podoba ten set ! jest tak wiosenni , mega pozytywnie , piękna kolorystyka , ta czapula <3 torebka <3 i Twój uśmiech <3 ...no i dżiny <3 ! biorę all <3 ! :P

    ReplyDelete
  2. love your style!!!

    R.

    http://veryrouge.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pięknie!! :)) urocze szpileczki, pozdrawiam live-style20

    ReplyDelete
  4. Ależ piękna ta bluza!!!!
    Kasia kwitniesz na wiosnę :)

    ReplyDelete
  5. Ale fajny zestaw. Bardzo mi się podoba No i świetne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  6. Cudownie Kasiu! Tak wiosennie, jasno i pozytywnie <3 Piękną bluzę upolowałaś, kwiatowy nadruk jest bardzo malarski :-))) I ta czapuchaaaa! <3 A Twój uśmiech to najlepsza ozdoba każdego zestawu! :-)))

    Buziaki ogromne! :***

    ReplyDelete
  7. ale cudowna bluza :)
    ja dziś kupiłam kwiecisty sweterek w sh za złotówę ;)

    ReplyDelete
  8. Ale radosna stylizacja!!!!

    ReplyDelete
  9. super stylizacja, bardzo fajna bluza:)

    ReplyDelete
  10. Zachwycasz jak zawsze :)

    ReplyDelete
  11. ah te maki! prześliczne! sympatyczny blog, z chęcią wpadnę do Ciebie jeszcze nie raz, dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  12. No nie znowu ta czapa ;-) Uwielbiam ją :-) Fajnie wyglądasz, tak dziewczeco

    ReplyDelete
  13. extra look! uwielbiam taki styl!

    ReplyDelete
  14. cudowne połączenie, świetna torebeczka:*)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam Cię caaałą, od stóp do głów! :D
    Muszę zacząć wpadać na dział dziecięcy w Zarce :)

    ReplyDelete
  16. ale piękny zestaw!
    śliczny, casualowy look!
    cudowne jeansy i bluza!
    świetnie!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  17. Perfekcyjna jak zawsze:) Przepiękną masz tą czapeczkę kochana :*

    ReplyDelete
  18. Padłam. Chyba nie da się piękniej wyglądać. Zachwycasz!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. takie zestawy i ciebie w nich kocham miloscia bezwzgledna - czapa miszcz

    ReplyDelete
  20. WSPANIALE I WIOSENNIE

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    ReplyDelete
  21. pięknie wyglądasz!!!! cudny, wiosenny zestaw! fantastyczna bluza i czapa :)))

    ReplyDelete
  22. Po prostu jest zajebiście :]] <3
    Chcę się tak ubrać :-*

    ReplyDelete
  23. Bosko wyglądasz, uwielbiam takie zestawy!!! :) butów Steva Madden'a jeszcze nie miałam okazji zakupić,czy nawet przymierzać ale za to na jego torebki "choruję", nie tak dawno skusiłam się na jedną :)) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  24. całość urocza- totalnie w moim stylu :-)

    ReplyDelete
  25. Cudnie wyglądasz, bluza genialna :)

    ReplyDelete
  26. podoba mi sie caly zestaw, chociaz czapka juz nie na ta pore;)

    ReplyDelete
  27. Fantastycznie wyglądasz ! Śliczna jest ta bluza :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  28. szkoda, że 180cm nie nadaje się na dział dziecięcy :<

    ReplyDelete