Friday, 28 March 2014

ALMOST SPRING

sezon pastelowy czas zacząć! tym razem nowość w kolorze baby blue,
który jest absolutnym must have na nadchodzący sezon. bardzo podoba mi się połączenie tego koloru z głęboką czernią i bielą. alternatywą do czarnych butów i kryjących rajstop są srebrne sandałki i to właśnie w takim połączeniu mam zamiar nosić kolor blado niebieski latem. 
photo: maaritkaa  
WÓLCZANKA: shirt/ koszula, here/tutaj |ZARA: cluch / torebka | MANGO: shoes, buty |LAFANEBERIA: skirt/ spódnica |ZEROUV: sunnies/ okulary, here/tutaj |MOLLIE: neclace, naszyjnik, here/tutaj| MOLLIE: bracelet, bransoletka, here/tutaj

42 comments:

  1. Ja właśnie wczoraj kupiłam torebeczkę w kolorze baby blue a dziś jadę odebrać szpileczki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ostatnio zamówiłam sobie podobną spódniczkę :) Świetna stylizacja :) Wyglądasz jak zawsze genialnie :) Bardzo kobieco i wiosennie :) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  3. Intrygująca nazwa bloga, świetna sylizacja... Czego chcieć więcej ? :D

    www.madameblossom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Spódnica cudna.... moim marzeniem jest długość za kolano :) Poszukiwania trwają! :D
    Ty jak zawsze uśmiechnięta ;) Pięknie!

    ReplyDelete
  5. Takie bucisze chcę!!!!
    Piękna pastelowa Kasiulka :)

    ReplyDelete
  6. prześwietny look ; ))

    pozdrawiam, live-style20

    ReplyDelete
  7. całość absolutnie cudna. Buty, spódnica a zwłaszcza torebka-kopertówka -<3

    ReplyDelete
  8. buty adal mnie nie przekonuja;p ale Ty wyglądasz uroczo w całości:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Cudnie! Też się zastanawiałam nad tą spódniczką! :)

    ReplyDelete
  10. Przecudowny zestaw Kasiu, przepięknie wyglądasz! Spódniczka jest świetna, w idealnym baby blue - takim podbitym turkusem, nie "szarawym", śliczna :-))) Ale, haha, Ty wiesz co najbardziej podbiło moje serce: BUTY! Pamiętam jak mi o nich pisałaś. Są przepiękne!!!

    Buziaki ogromne ślę :** !

    ReplyDelete
  11. ja wiesz ze ja ciemne kolory ale ostatnio kusza mnie pastele i wlasnie taki pastel bede nosic <3

    ReplyDelete
  12. Kasiu po pierwsze wyglądasz wspaniale!! Cudownie!! Po drugie: we wółczance są koszule damskie? Po trzecie: spódnica !!! MARZENIE <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Spódniczka totalnie mnie urzekła:)

    ReplyDelete
  14. Such a cute outfit! I love the pastel colored skirt :) xx

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  15. Boski kolor spódniczki i cudna ona jest cała (:

    ReplyDelete
  16. Spódnica jest niesamowita! Co za krój, co za kolor!

    ReplyDelete
  17. great job! I so love this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    ReplyDelete
  18. Ten kolor jest ładny, ale jakiś... zimny, ja wolę na teraz zieleń, czerwień i pomarańcz :)

    ReplyDelete
  19. boska torebka! całość również <3 kochana może wzajemna obserwacja? pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. Naprawdę rewelacyjna spódnica!! :)

    ReplyDelete
  21. piękna spódnica!

    pozdrawiam
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  22. ale Wiosną powiało <3 ! cudowna spódniczka Kasiu ...ja też pomału zaczynam wygrzebywać się z ciemności ...choć najbliższa sylwetka jeszcze czarna lol

    buziaki !

    ReplyDelete
  23. Mam taką samą spódniczkę tylko w pudrowym różu, pięknie się układa :) Torebka bardzo pomysłowa.

    ReplyDelete
  24. lovely bag :D
    the look is amazing :D

    I sooo want those slip-ons!
    you paired them perfectly with the white blazer :)

    come and let me know what's your favourite perfume!

    http://styleonmel.blogspot.com/2014/04/manifesting-manifesto.html

    ReplyDelete
  25. bardzo prosta a zarazem niesamowita stylizacja :) szalenie mi sie podobaja te świerze kolorki :)) pieknie <3
    pozdrawiam Cię :))

    ReplyDelete
  26. świetny look! przepiękna spódnica!

    ReplyDelete
  27. Cudowna moja <333
    Zawsze wywołujesz uśmiech i pozytywne emocje, uwielbiam :-*
    Spódnica jest obłędna, zazdrość! :]

    ReplyDelete
  28. Ta pastelowa niebieska spódniczka jest po prostu boska :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  29. Amazing skirt and very beautiful color!!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  30. Bardzo zgrabna stylizacja, nie przesadzona, takie lubię :) u mnie tej wiosny też rządzi błękit :)

    ReplyDelete
  31. Tak spodobało mi się pierwsze zdjęcie na stronie sklepu z biżuterią, że aż musiałam odwiedzić Twojego bloga!

    ReplyDelete