Friday, 3 January 2014

OVERKNEE BOOTS


buty nad kolano są absolutnym must have tej zimy. ja również zdecydowałam się na zakup takich butów, jednak warunkiem i głównym argumentem przy zakupie była uniwersalność. skusiłam się na tak zwaną wersję na co dzień na płaskim siedmiocentymetrowym obcasie.
HAPPY NEW YEAR dla Was wszystkich!!!
photo: maaritkaa

PRESKA: dress - also like HERE/ TUTAJ| HM:hat| ZARA: jacket, boots| PAULINA SCHAEDEL: bag
 
POLECAM!
SIELANKA BEAUTY SYSTEM: w ofercie aplikacja rzęs w super cenie.
CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN: w Krakowie ul. Karmelicka.






34 comments:

  1. I Ty masz tą super czapę! Szukałam jej w tylu sklepach ale nie znalazłam :( a może u Ciebie w sklepie jeszcze jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawdzę dla Ciebie czy jeszcze jest :-)
      Odezwę się jak znajdę!

      Delete
    2. Też jej wszędzie szukałam i nigdzie nie było a śniła mi się po nocach:(
      Fantastycznie wyglądasz. Ta słodka różowa czapusia fajnie się komponuje z czarną skórą. Miodzio!

      Delete
  2. Mój ulubiony kolor - czerń. Ślicznie wyglądasz :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    Buziaki,
    Daria

    ReplyDelete
  3. Wow, kochana zachwycasz :) Świetny look, bardzo udane zestawienie :) A czapeczka i torebka fenomenalne <3

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjnie!
    Ja nadal nie znalazłam dla siebie idealnych butów za kolano, może do wiosny zdążę :D
    buziaki ;*

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam pikowane spódnice, sukienki - wyglądasz w swojej ślicznie!!!
    Dziękuje za życzenia i ja również życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku 2014 :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam tą czapulę i Ciebie w niej <3 ! Cudowny set !

    Wszystkiego Naaaaaaj w 2014 :*

    ReplyDelete
  7. beautiful look!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. kochana aTY jak zawsze radosna:)

    w czerni wyglądasz bardzo dobrze nie przytłacza CIę tak jak mnie;/

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Cudownie wygladasz!Szukalam tej czapy wszedzie i bez skutku :/ Swietnie w niej wygladasz :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Really nice. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  11. Ale ładnie wyglądasz w tych butach :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. oh ta czapa jest boska , wszystko zresztą ,pięknie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  13. Kasiu wyglądasz czarująco <3 ta ramoneska kojarzy mi się z ukochanym Burberry <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Czapa wymiata!!! Ja zdecydowalam sie na kozaki na 3cm i tez bardzo sie ciesze bo mam butki na co dzien :-)

    ReplyDelete
  15. Kasieńko, przepięknie wyglądasz! Idealnie zróżnicowałaś faktury czerni, a czapucha...!!! wisienka na torcie, jest cudna <3

    Życzę mnóstwa uśmiechu i samych pięknych chwil w 2014 :*** Buziaki ogromne!!

    ReplyDelete
  16. Kasiu, wszystko kocham tutaj!!! Czapka I kurtka cudne!!!! Ty piekna!!!! Pozdrawiam noworocznie:-)!!!

    ReplyDelete
  17. Ta czapa jest po prostu stworzona dla Ciebie <3 Wyglądasz uroczo, mimo, że całosć jest bardzo rockowa

    ReplyDelete
  18. laleczka ale tak z rockowy pazurkiem- uwielbiam- wszytskiego Naj w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  19. Szczęśliwego nowego roku Kochana! :*
    Uwielbiam Cię, jesteś cudowna a stylóweczka - MEGA! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. wdzięcznie! i pięknie w kolorze - Ty i tło!
      Całuski

      Delete
  20. Szczęśliwego Nowego Roku: ) Stylizacja perfekcyjnie dopasowana:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  21. Piekna sukienka <3
    ta czapa skradła moje serducho, wygladasz w niej przeuroczo :)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  22. Super czapa, super kurtka, super torba i super rzęsy - w ogóle całość na tak :)

    ReplyDelete
  23. czapka stworzona dla Ciebie ,całość rewelacyjna ;)

    ReplyDelete
  24. Sukienka i czapa świetne ! :)

    ReplyDelete
  25. The hat and bag are loveeee X Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  26. wszystko jest mega...świetnie dopasowane i super do Ciebie pasuje :)
    Wszystkiego naj...

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Urocza czapka :) obecnie poszukuję właśnie takich butów za kolano tylko jeszcze dłuższych niż Twoje.

    ReplyDelete