Friday, 20 December 2013

BASIC

 
stylizacja jakich wiele, tak zwany - zwyklak. cienka puchówka, jeansy i trampki w wersji zimowej z ociepleniem w środku. jej największą (w dosłownym tego słowa znaczeniu) zaletą jest czapa. wielka szara z pomponikiem, czyli taka jakie lubię najbardziej. jest mi szczególnie bliska bo zostałam nią obdarowana (w dwóch wersjach kolorystycznych hahaha) przez jedną z moich ulubionych blogerek adrianę andrea. zapraszam was na jej inspirującego bloga przy tej okazji.
photo by: maaritkaa




 
 


 

ANSWEAR.COM/ MANGO: jeans, jacket| RALPH LAUREN: sneakers| WOLCZANKA.COM: shirt| MOLLIE.PL: bracelet
 
POLECAM!
           CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN - Kraków, ul. Karmelicka 28/8
SIELANKA BEAUTY SYSTEM - Kraków, ul. Narzymskiego 28
 

22 comments:

  1. bardzo fajnie, super torebka :)

    zdjęcia przepiekne :)))))

    ReplyDelete
  2. takie zwyklaki to ja Kasiu mogę jeść łyżkami :P rewelacyjny casual !

    buziole

    ReplyDelete
  3. W takim razie rewelacyjny zwyklak <3 Kurteczka jest cudna , a pomysł z tasiemką po szyją strasznie mi się podoba :-)

    ReplyDelete
  4. Genialny look, swietna torebka i kurtka :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie! <3
    Uwielbiam zwyklaki, uwielbiam te zdjęcia.... uwielbiam ten most i okolicę <3

    ReplyDelete
  6. Uroczy zwyklak... Czy to 7 rano, na moście tak pusto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieeee... to zachód słońca ;-) ale faktycznie było pusto :-)

      Delete
  7. fajne, tak po prostu, a jednak z klasą!

    ReplyDelete
  8. Kasiu, przepiękny zestaw i cudowne zdjęcia! A czapucha od Ady idealnie do Ciebie pasuje <3 Buziaki ślę!!!

    ReplyDelete
  9. o ja wspaniałe pierwsze zdjęcie!:)

    pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  10. Cudo!!!!!! Super polaczenie pochowki z elegancja

    ReplyDelete
  11. Łiiiii - rządzisz w tej czapie! <3
    Zarąbista stylóweczka i nie waż się jej nazywać "zwyklakiem" - klasa!
    LOVE ;*

    ReplyDelete
  12. Magiczne, klimatyczne zdjęcia! Czapa wymiata - dla mnie, czapka z grubego splotu z pomponem to must have tej zimy! Jeszcze niestety takiej nie mam, ale może Mikołaj mi przyniesie (mam nadzieję!)

    ReplyDelete
  13. Awsome info and straight to the point. I dont know if this is actually the best place to ask but do you folks have any ideea where to get some professional writers? Thank you :)
    Figure skating games

    ReplyDelete