Monday, 25 November 2013

CARPET COAT

 
mój płaszcz wzbudza skrajne emocje... albo jest obiektem westchnień i jestem podpytywana gdzie zakupiłam takie cudo? lub wręcz przeciwnie staje się obiektem żartów w stylu: komu podkradłam dywan i tak się wystroiłam? jedno jest pewne, zwraca uwagę o czym zdążyłam się przekonać  wielokrotnie. mnie się podoba a do tego idealnie wpisuje się w tegoroczne trendy (chociaż został zakupiony na letniej wyprzedaży po bardzo okazyjnej w stosunku do wyjściowej cenie).
photo by: agnieszka rzymek photography  (nota bene zachwycona moim płaszczem).

ZARA coat| PAULINA SCHAEDEL bag| MANGO boots, leggings| ROMWE dress| MOLLIE bracelets| MARC JACOBS watch| ZEROUV sunnies|

POLECAM:
CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN: sprawdź promocję i umów się na wizytę w najlepszym salonie fryzjerskim.
SIELANKA BEAUTY SYSTEM: na stronie szczegóły o obowiązujących w tym miesiącu promocjach.

43 comments:

  1. Ale fajny masz ten płaszcz! Olśniewający!

    ReplyDelete
  2. Płaszcz jest zachwycający,jestem zdecydowanie na TAK ! Jesteś mistrzynią w wyszukiwaniu oryginalnych i niebanalnych rzeczy. No i nie prezentujesz nam dziś IM pour H&M ;-)))) Buziaki:-)))) A tak na marginesie....zdobyłaś coś? Ja się poddałam bez walki, nie umiem robić zakupów wśród dzikiego tłumu;-)))) Buziakiiiiiiii

    ReplyDelete
  3. very nice look!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. Jako maniaczka okularowa muszę powiedzieć ciśnie mi się tylko jedno na usta "ja chce takie oksy"!
    Wyglądasz pięknie ,kolory,fasony,wzory ochy i achy!!!
    buzka /kochana :)

    ReplyDelete
  5. Kasiu, mysle ze skrajne emocje oznaczaja sukces w tym przypadku:-) Potrafisz bawic sie moda i masz niesamowite wyczucie stylu co widac w kazdej Twojej stylizacji Moja Droga:-) Ja kocham rzeczy wyjatkowe , inne i takie obok ktorych ciezko przejsc bez emocji;-) Pozdrawiam serdecznie:-)!!!

    ReplyDelete
  6. Chciałabym jeszcze oddać ukłony w stronę Pani fotograf:-) Piękne zdjęcia! Gratuluję !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przekażę :-)
      Przesyłam dla Ciebie gorące pozdrowienia i uściski dla córeczki!!!!

      Delete
    2. Bardzo mi miło. Dziękuję :)

      Delete
  7. I love that coat.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wow piękne zdjęcia!
    Klimatyczne<3

    ReplyDelete
  10. Ja zapisuję się do fanklubu płaszcza! I Pani fotograf też :)

    ReplyDelete
  11. jaki cudny dywan ;) żart! Płaszcz jest cudny! Zresztą po ostatnim weekendzie kiedy go przymierzyłam :) ach...
    Cudnie wyglądasz!
    Dzisiaj w fotografiach Agnieszki widać zupełnie inną atmosferę niż na zdjęciach Maritki. Idealnie ten klimat współgra ze stylizacją.
    Całus

    ReplyDelete
  12. Cóż za piękna modelka na zdjęciach;p
    Oraz Fiu Fiu strój;p

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. też chcę taki płaszczyk, jest śliczny :)

    ReplyDelete
  14. Przepiękny jest ten płaszcz! Żałuję, że go nie kupiłam! :)

    ReplyDelete
  15. Cieszę sie, że udało się naprawic błąd wrednego blogera :) Teraz nasze wspólne zdjęcie prezentują się jak trzeba . Płaszczyka oczywiscie zazdroszczę. Chyba nie byłam pierwszą, która go mierzyła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabelka prezentowała się w nim uroczo :-)))))).

      Delete
    2. dziękuję kochana!
      Ubrana byłam idealnie do niego :)

      Delete
  16. Nam się Twoje cudo bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  17. Ufffff.... ale ile emocji przy tym było!
    A płaszczyk faktycznie był mierzony przez Izabelkę, która prezentowała się w nim uroczo!
    Buziaki dla pani fotograf :-)

    ReplyDelete
  18. Płaszczyk jest genialny! ^^ Niektórzy się na modzie się nie znają ;d

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. wow, that's such a stunning outfit! I really love the print of your coat, it looks gorgeous!

    Kisses from Germany!
    Linnae from linnaedesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Twój płaszcz powoduje u mnie palpitację serca! :D
    Jestem na TAK, ukradłabym, kochałabym <3
    Pięknie :*

    ReplyDelete
  21. Kasieńko rewelacyjnie ! ten płaszcz powala na kolana <3 jest genialny ...mam niemal identyczny kolor włosów tera btw :*

    ReplyDelete
  22. Wonderful coat dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  23. Płaszcz zdecydowanie w twoim stylu i wygladasz w nim świetnie :-)

    ReplyDelete
  24. Przepiękny płaszcz i przepiękna Ty, Kasiu! I cudowne zdjęcia Agnieszki :-))) A Ci, którym "dywanowy" wzór się nie podoba, muszą mieć smutne życie, przecież to megapozytywny wzór :-) Buziaki :*** !

    ReplyDelete
  25. *ci z małej oczywiście, bo to im się nie podoba, nie Tobie, haha :D roztrzepaniec ze mnie dzisiaj straszny ;-)

    ReplyDelete
  26. mi również bardzo podoba się ten płaszczyk:)

    ReplyDelete
  27. Kasiuuuuu, zakochałam się w tym płaszczu <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Hi!
    Great Blog!
    I'm following you in GFC
    I invite you to visit me ;)

    Kisses
    SHOPPING STYLE

    ReplyDelete
  29. dla mnie z pewnoscia jest obiektem westchnień <3 pięknie sie komponuje z bluszczem na fotkach

    ReplyDelete
  30. Such a different but cool coat! We want to wish you a very charming Christmas season.
    All the best from snowy Berlin,

    Jana & Vanessa

    ReplyDelete