Thursday, 31 October 2013

JUMPSUIT - THE BEST ONE

kombinezony to moja "nowa miłość", odkryłam je tego lata i pomimo zmiany pory roku miłość trwa nadal. tym razem mam na sobie kombinezon z grubej bawełny z wielkim kapturem, jest idealny i naprawdę  trudno jest się z nim rozstać. zakładam go również do skórzanych trampek i wtedy nabiera on bardziej sportowego charakteru. firma DELIE ma w swojej ofercie jeszcze jeden "szaraczek", który bardzo przypadł mi do gustu i poważnie zastanawiam się nad jego zakupem.
photo: maaritkaa (buziaki Gosiu:-).

DELIE: jumpsuit|ZARA: jacket|MANGO: clutch, shoes|RAYBAN: sunnies 
 
POLECAM:
SIELANKA BEAUTY SYSTEM: tylko teraz trwała na rzęsy w promocyjnej cenie.
CHMIEST ACADEMY OF HAIR DESIGN : sprawdź promocję i umów się na wizytę w najlepszym salonie fryzjerskim.

47 comments:

  1. Świetny zestaw!;)
    A kombinezon jest ekstra!;)

    ReplyDelete
  2. Jakoś nigdy nie przepadałam za kombinezonami, ale ten jest świetny i wydaje się bardzo wygodny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten jest idealny ma wielki kaptur i kieszenie, które osobiście bardzo lubię :-)

      Delete
  3. Świetny look kochana! Zachwycasz po prostu :) Przepięknie!

    ReplyDelete
  4. wygladasz extra!!świetny ten kombinezon!!

    ReplyDelete
  5. super! uwielbiam kombinezony :)))

    ReplyDelete
  6. zgadzam się, kombinezony są genialne :)

    http://el0domcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny jest ten Twój "szaraczek" hehe :) Generalnie jakoś nigdy nie przepadałam za kombinezonami, ale to pewnie dlatego, że nigdy nie znalazłam odpowiedniego fasonu dla siebie :/ Twój prezentuje się super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. genialny kombinezon ! sama bym chętnie właśnie w taki wskoczyła :))) do tego ujęłaś go na rockowo - jestem totalnie zachwycona Kasiu :***

    ReplyDelete
  9. Widze ze tez jestes fanka szarego ;-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Musze sobie przymierzyć ten kombinezon ,pamiętaj! ;)

    ReplyDelete
  11. Musze sobie przymierzyć ten kombinezon ;) Pamiętaj .. :*

    ReplyDelete
  12. Kombinezon plus kaptur to idealna kombinacja! <3 Kasieńko, absolutnie uwielbiam jak zestawiłaś szaraczka ze skórzaną kurtką, perfekcja :-)))) Ślę masę uśmiechów i buziaków!

    ReplyDelete
  13. Ojjjjjjjjjjj.... też odczułam wygodę posiadania kombinezonu :) Twój wygląda obłędnie a Ty w nim:) Uwielbiam szpile ze sportowym połączeniem :) Dla mnie bomba! :)

    ReplyDelete
  14. Kasiu, przekonalas mnie do kombinezonow. Musze sie za jakims rozejrzec! Te blogi wykoncza mnie finansowo!;-)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam kombinezony <3
    Z miłą chęcią przygarnęłabym Twój ;)) Świetny look Kochana :*

    ReplyDelete
  16. Rewelacyjny kombinezon!!!Uwielbiam!!!

    ReplyDelete
  17. po prostu fiu fiu;p

    hi hi pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  18. Zazdroszczę bo ja nie wyglądam dobrze w kombinezonach , piękny zestaw jak i dodatki <3

    ReplyDelete
  19. piekny outfit, uwielbiam kombinezony, w połączeniu ze skórzana kurtką-idealnie <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. idealnie no idealnie nie dość ze szary to jeszcze w genialnym towarzystwie mocniejszych dodatków i ramoneski - CHCE CHCE CHCE

    ReplyDelete
  21. rewelacyjny jest! a Ty świetnie w nim wyglądasz bo niestety nie wszyscy mogą go nosić
    CUDNIE!

    ReplyDelete
  22. ślicznie wyglądasz :) niby dres, a elegancko :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz obłędnie! Ten kombinezon jest wprost stworzony dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  24. Kasiu, pieknie wygladasz I pieknie zdjecia:-)!!!

    ReplyDelete
  25. Genialnie wyglądasz! Uwielbiam szary <3

    Z przyjemnością obserwuje zapraszam do siebie :))

    Całuję

    ReplyDelete
  26. świetny blog, świetnie wyglądasz!<3

    ReplyDelete
  27. I adore this look so much. Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    www.esterlifestyle.com

    ReplyDelete
  29. super wyglądasz ;)) bardzo fajny post ;) lubię szary kolor
    pozdrawiam
    buziaki ;*

    ReplyDelete
  30. Świetne połączenie ! Zestaw jest genialny :)
    chętnie zobaczyłabym taki w swojej szafie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  32. to oficjalne - zostałaś moją muzą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;-) dziękuję! Jest mi bardzo miło!

      Delete
  33. Replies
    1. I kto to mówi!!!!!! Buziaki Kadiczku :-)

      Delete
  34. Kolejny dzień wzdycham do ciebie!!!!

    ReplyDelete
  35. Kombinezon idealny i Ty idealnie go nosisz,a to nie jest łatwe;-) Ściskam mocno !!!!

    ReplyDelete
  36. Kasiu ,jaki rozmiar tego kombi masz? Chyba go potrzebuję:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam najmniejszy rozmiar ale jestem mała haha 160 wzrostu ;-)
      Jest swietny i bardzo wygodny! Buuuuziaczki

      Delete